מגירות ואחסון – סקירה מקיפה בנושא :
כמעצב מטבחים, אחד ההיבטים החשובים ביותר בעיצוב מטבח פונקציונלי ויעיל הוא בחירת סוג המגירות הנכון. מגירות הן חלק חיוני בכל מטבח, ומספקות מקום לאחסון כל דבר, החל מסכו"ם וכלים ועד סירים, מחבתות רשתות ועוד.
כשמדובר במגירות למטבח, יש כמה סוגים שונים לבחירה, כל אחד עם ייעודו הספציפי. בואו נסתכל מקרוב על כמה מהסוגים הנפוצים ביותר של מגירות מטבח וכיצד לבחור את המגירות המתאימה לצרכים שלכם.
מגירות לסכו"ם וכלים ; אלו הם כנראה הסוג הנפוץ ביותר של מגירות מטבח, ולא בכדי. מגירות סכו"ם וכלים הן בדרך כלל רדודות יחסית ויש להן מחיצות כדי לעזור לשמור על הכל מאורגן. בבחירת מגירת סכו"ם וכלים, חשוב לקחת בחשבון את משקל הפריטים שתאחסנו. מגירת פלסטיק קלת משקל עשויה להתאים לסכו"ם ולכלים, אך פריטים כבדים יותר כמו סכינים גדולים וכלי בישול עשויים לדרוש מגירת מתכת חזקה יותר.
מגירות לסירים ומחבתות ; סירים יכולים להיות כבדים למדי, ולכן חשוב לבחור במגירה שתוכל לתמוך במשקלם. מגירות עמוקות עם מסילות מאסיביות הן אידיאליות לסירים ומחבתות, ומומלץ גם לחפש מגירות עם מחיצות או יתדות כדי לעזור לשמור על סדר כלי הבישול ולמנוע שריטות.
מגירות למאפים ; מגירות כלי אפייה מיועדות לאחסון ניירות אפייה, תבניות מאפינס ואביזרי אפייה אחרים. מגירות אלו יכולות להיות רדודות או עמוקות, בהתאם לגודל הפריטים שאתם צריכים לאחסן. חפש מגירות עם מחיצות או חריצים שיעזרו לשמור על הכל מאורגן ולמנוע תזוזה של פריטים.
מגירות לתבלינים; מגירת תבלינים היא דרך מצוינת לשמור על התבלינים שלך מאורגנים ובהישג יד. מגירות אלה בדרך כלל רדודות למדי ויכולות להיות להן תוספות מלוכסנות או מדורגות כדי להחזיק צנצנות תבלינים בצורה מאובטחת.
מגירות למכשירי חשמל; מגירות למכשירי חשמל הן דרך נוחה לאחסן מכשירי מטבח קטנים כמו בלנדרים וטוסטרים. מגירות אלו בדרך כלל עמוקות ומאסיביות יותר ויכולות להיות להן מחיצות מתכווננות כדי להתאים למכשירים בגדלים שונים.
בבחירת מגירה למטבח, חשוב לקחת בחשבון את משקל הפריטים שתחסנו. מגירות עם מסילות כבדות ובנייה יציבה הן אידיאליות עבור פריטים כבדים יותר כמו סירים ומחבתות. חשוב גם לקחת בחשבון את גודל הפריטים שתחסנו, כמו גם באיזו תדירות תצטרכו לגשת אליהם.
בנוסף לבחירת סוג המגירה המתאים, חשוב גם לשקול האם אתם רוצים מגירה פנימית או חיצונית. מגירות פנימיות מוסתרות מאחורי דלתות הארונות, ואילו מגירות חיצוניות מותקנות בחלק החיצוני של הארונות. מגירות פנימיות יכולות להיות בחירה טובה אם אתה רוצה מראה חלק ויעיל במטבח שלך, בעוד שמגירות חיצוניות יכולות להיות נוחות יותר וקלות יותר לגישה.
בכל תהליך הבחירה יש לקחת בחשבון את רוחב המגירה הרצוי והמשקל הצפוי שהמגירה צריכה לשאת ולהתאים לה את המסילה המתאימה. ישנן מסילות ל 30-40 ק"ג וישנן מסילות למשקלים גבוהים יותר. יש חשיבות רבה להתאמה זאת כדי להשיג פתיחה/ סגירה חלקה כמו גם למשך חיי המגירה.
עלויות – בשוק יש מיגוון מגירות רחב עם עלויות שונות בתקופת אחריות שונה. מספר חברות בתחום שכדאי לשקול – דיקסון , דומיסיל, האטיש, בלום ועוד.
התיעצות עם הנגר/ מעצב שלכם בתהליך בחירת המגירות השונות.
לסיכום, בכל הנוגע לבחירת מגירות למטבח, ישנם מספר סוגים שונים לבחירה, שלכל אחד מהם ייעוד ספציפי משלו. חשוב לקחת בחשבון את המשקל והגודל של הפריטים שאתה מאחסן, כמו גם באיזו תדירות תצטרך לגשת אליהם. עם המגירות הנכונות במטבח שלך, תוכל ליצור חלל פונקציונלי ויעיל העונה על כל צרכי האחסון שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן